Reklamační řád
1. Vrácení zboží bez udání důvodu Tato možnost je určena zákazníkům, kteří z jakéhokoliv důvodu objednané zboží nechtějí a rozhodnou se ho vrátit. Toto mohou učinit do 14-ti dnů od jeho převzetí . Zboží je nutné vrátit na naši adresu neporušené, neotevřené a v původním obalu. Vrácený balík nezasílejte na dobírku, ale jako cenný balík. Peníze za zboží Vám vrátíme.
2 .Reklamace z důvodu vadné příze
Zjistíte-li při pletení, že úplet pruhuje ( a pruhování je zapříčeněno přízí ) nebo má příze jinou vadu ( která není zapříčiněná nevhodným zacházením ), zašlete nám zpět přízi (úplet), všechny adjustační pásky a kopii dodacího listu. Doporučujeme uvést do průvodního dopisu, jaký způsob náhrady si přejete, bude-li reklamace uznána jako oprávněná: zda si přejete, abychom Vám vrátitli peníze nebo zaslali novou přízi.
V tomto případě však zasíláme pouze přízi téhož druhu, ale můžete si zvolit jakýkoliv odstín, pokud je skladem. Pokud budete požadovat jinou přízi nebo jiné množství, vrátíme Vám peníze a zašleme novou dobírku. Za uznanou reklamaci Vám vrátíme také peníze za vynaložené poštovné.
Upozornění:
Snažte se vždy kupovat dostatečné množství příze - raději o klubko více. Pouze při jednom nákupu máte zaručeno, že budete mít přízi stejné barevné zálože.
U potištěných vícebarevných přízí se všeobecně doporučuje rozplést více klubek a ty po cca 2-4 řadách střídat. Jen tak lze zaručit barevnou kompatibilitu úpletu.
Za nevhodné zacházení s přízemi nebo úpletem považujeme:
praní v nevhodných pracích prostředcích (vyšisované barvy),
nedodržení pokynů k praní a údržbě úpletů (seprání, ztvrdnutí či vytažení úpletu ),
špatná technika odvíjení některých druhů přízí ( jsou to tzv. jednodušky-příze, které jsou velmi jemné a pokud jsou odvíjeny oproti směru zákrutů, mohou se trhat )